FroujuFoarFroulju is een netwerk van onderneemsters die zich inzetten om kanker bij vrouwen tegen te gaan. Aan mij werd gevraagd een poster voor de dames te maken. Ik ontmoette de voorzitter Geartsje Ponne-Dijkstra, die net haar eigen bedrijf aan het opstarten was: Bewust Vitaal. Wat een enthousiasme! Aan de keukentafel hebben we zitten brainstormen en kijk, daar was een nieuw logo gecreëerd. Een gestileerde vork en een lepel, die samen ook nog een mensje uitbeelden. Dat bleek een schot in de roos! Samen pakten we ook de verdere reclame-activiteiten op: de huisstijl, flyers, inschrijfkaarten, folder, rollup banner, baliesleeve, advertenties, website en meer. En meer kwam er zeker… Want Geartsje is een wonder met de pen en zo schreef ze allemaal recepten en verschillende teksten over voeding. Ik had meteen iets van: hier wil ik iets mee gaan doen. Wie wil er nu niet lekker eten en toch afvallen? En zo werd het BewustVitaal Magazine gerealiseerd. Met z’n tweeën maakten we foto’s van de omgeving, en die combineerden we met foto’s van lekkere en gezonde recepten. Dat bleek de juiste mix van ingrediënten om een mooi magazine te maken!